راه اندازی سامانه طرح پرسشگری در پورتال اداره کل استاندارد استان تهران
access_time1400/04/21
perm_identity
ارسال شده توسط مدیریت
folder_open
اخبار
visibility
5.27k بازدید
در راستای اندازه گیری شاخص افزایش میزان اعتماد عمومی و بهبود نگرش و رفتار مردم نسبت به استاندارد ، سامانه طرح پرسشگری در پورتال اداره کل استاندارد استان تهران به آدرس tehran.isiri.gov.ir بارگذاری شده است . لذا خواهشمند است وارد سامانه شده و پس از انتخاب استان تهران، پرسشنامه را تکمیل فرمایید . بدیهی است تکمیل صحیح پرسشنامه در ارتقای کیفیت خدمات ارایه شده توسط اداره کل موثر خواهد بود.
به دوستان و آشنایان نیز اطلاع رسانی فرمایید .
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
روز ملی کیفیت گرامی باد
> 18 آبان ماه ، روز ملی کیفیت گرامی باد ....
اولین کمیسیون استاندارد در سال ۱۴۰۴ برگزار شد ⏹
اولین کمیسیون استاندارد در سال ۱۴۰۴ برگزار شد ◀...
معرفی سرپرست معاونت ارزیابی انطباق ادارهکل استاندارد استان تهران
قاسم فدوی، سرپرست ادارهکل استاندارد استان تهران، طی حکمی افشین...
محمود رضا طاهری به سمت سرپرست معاونت ارزیابی کیفیت منصوب شد
دکتر انصاری، روز (یکشنبه 16 دی 1403) در مراسم تکریم...
باحضور دکتر انصاری، سرپرست اداره کل استاندارد استان تهران معارفه شد.
دکتر فرزانه انصاری، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در حکمی،...
پیام رییس سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت هفته استاندارد
«استاندارد ایران در تراز جهانی » استانداردها زیربناهایی هستند که...
363 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
I don’t think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article.
First of all, the established structure of the organization involves independent ways to implement the directions of progressive development. We are forced to build on the fact that socio-economic development allows us to assess the importance of the economic feasibility of decisions made.
The task of the organization, especially the introduction of modern methods, unequivocally defines each participant as capable of making his own decisions regarding the training system that meets the urgent needs. However, one should not forget that the high quality of positional research indicates the possibilities of innovative process management methods.
As a course on a socially oriented national project, it requires the definition and clarification of new principles for the formation of the material, technical and personnel base. As is commonly believed, the basic scenarios of user behavior, regardless of their level, should be indicated as applicants for the role of key factors.
We are forced to build on the fact that the cohesion of the team of professionals entails the process of introducing and modernizing further areas of development. Each of us understands the obvious thing: the constant quantitative growth and scope of our activity provides a wide circle (specialists) in the formation of experiments that affect their scale and grandeur.